Wednesday

Pierduta in mine

Azi m-am simtit cu adevarat pierduta... azi nu m-am gasit deloc, desi m-am cautat in atat de multe locuri si atatea amintiri... ora 3 m-a prins in parc, singura pe o banca, inconjurata de cativa copii, unul cu bunica, altul singura si imbracat inca in uniforma pentru ca nu avea chei sa intre in casa si alti copii cu mamele lor. si eu... iar ma intrebam cum ar fi fost daca as fi fost copil :)
Eram asa de melancolica si parca uitata intr-un colt, ca o jucarie veche de care nu se mai atinge nimeni. Unde a zburat fericirea mea? si tu? tu de ce nu ma mai cauti? crezi ca asa se iubeste frumos? si tu... iti mai amintesti de mine? daca eu m-am pierdut, cu siguranta te-ai pierdut si tu pentru ca eu nu te mai gasesc... nu! parca nici nu te mai cunosc... sunt sigura ca te-am vazut de atatea ori dar mi-ai parut mereu un om intre alti oameni. Cred ca ti-ai pierdut farmecul si nu mai stralucesti in niciun fel sau poate nu mai stralucesti pentru mine. si voi, toti care va aminteati de mine, voi unde sunteti? sa fie doar o perioada in care trebuie sa fiu singura sau sa fie doar ceva normal, sa nu mai fiu eu punctul in care "dreptele" se intersecteaza?
Eee, cu siguranta vor reveni lucrurile la normal si ti se va face dor si ma vei suna si imi vei spune ca m-ai iubit cel mai mult si ca ai fost un prost ca m-ai lasat, dar voi fi indiferenta, asa cum am fost si atunci :)
Sa revin totusi la ce simt eu. Consider ca sunt mai importanta pentru mine decat pentru ceilalti, asa ca nu vad de ce nu m-as gandi mai mult la mine :) E ceva ce nu imi pot explica prea bine.... parca ochii mei voiau sa planga... am fost prea sensibila azi si nu asa sunt eu de obicei.
Cred ca imi lipseste cafeaua si o muzica buna si o tigara si mana lui pe spatele meu si o seara afara :) si cred ca e si perioada asta care imi da peste cap toate planurile, dar o sa treaca, asa cum totul trece...
momentan sunt ca o frunza picata pe trotuarul din drumul scolii, pe care toti trecatorii o calca... eee, prea mult dramatism :) am sa ies afara, am sa fumez o tigara, am sa ma gandesc la tine... stiu ca acum te gandesti la mine :)

6 comments:

Claudiu Negreu said...

tu dc te pierzi....??? tocmai akuma...nu-ti pierde ratiunea...mai ales in jurul bacului....eu nu ma pierd...simt doar k imi pierd niste prieteni...care imi par neprietenosi pt k nu imi sunt aproape...si nu sunt deacord cu ce zic eu si cu ce gandesc eu...

idi said...

Trebuie sa zic ca sunt impotriva la tot ce spune Claudiu in comentariul referitor la articolul postat de tine.
Si nu!
Nu, o spun doar pentru ca sunt baiat, si am un anumit orgoliu, dar nimic din ce spune nu are sens..
Dar ca sa revin la "oalele" noastre, o sa incerc sa sparg una, sa trec prin aceea gaura neagra, sa reusesc sa imi strecor sentimentele strungarete, si oareucm...sa ajunga la tine.
Esti totul pentru mine, asa cum cerul este totul pentru Soare.
Mereu am incercat sa privesc soarel, da..il admir, dar niciodata nu am putut sa-l privesc, nu pentru ca nu vroiam, dar straluceste intotdeauna tare, din ce in ce mai tare, asa sunt si ochii tai..niciodata nu o sa ii pot privii indeajuns sa iti zic ca nu sunt eu vinovat, nu vezi ca tot ce fac cu drag fac pentru tine, dar incearca sa simti, tot ce simt eu...maturizarea vine odata cu ziarul,la usa ta.
Te iubesc,pentru noi traiesc.

The Red Hair Girl said...

cert e ca foarte putine persoane din cele care ma cunosc si imi citesc blogul stiu ce se intampla cu adevarat in articolele postate de mine
prea multe de zis, prea putine diferente intre personajele articolelor

@monkey- ma pierd... da, ca orice alta persoana, bine ca ma pierd de mine si nu ma pierd si de restul lumii. prietenii aia ii pierzi pentru ca nu te mai regasesc, nu mai regasesc in tine omul ce era odata
@MyLegend- intotdeauna vei incerca sa gasesti cuvinte mari pentru lucruri simple, versuri pentru o lume care nu e facuta din versuri, ci din cuvinte aruncate
stii tu, trebuie sa fii scurt si la obiect si informatiile oferite sa fie percepute de toate persoanele, de toti cititorii, ca doar d-aia suntem angajati ai unui ziar, nu?
priveste-ma in ochi, dar sa fie o privire sincera :)

Anonymous said...

Uneori ne pierdem in noi insine, iar cest lucru ne face bine... avem mai mult timp sa contemplam la viata noastra...la tot ceea ce ni se intampla...Imi place comparatia cu frumza cazuta pe trotuar! Felicitari!

The Red Hair Girl said...

@diana- mersi! nu stiu in schimb cat de bine e sa ne pierdem in noi... cel putin mie nu imi face atat de bine, poate doar starea de dupa e speciala :)

Anonymous said...

Mie una imi place sa ma pierd in mine, sa stau sa fiu doar eu si gandurile mele, imaginatia mea... sa fiu doar eu cu mine...