Friday

nu are sens sa mai spun ca inca mai am cu cine bea cafeaua... m-a sunat in prima duminica dupa Craciun sa imi spuna ca ii e rau si ca nu stie daca poate veni... am avut grija sa il avertizez ca nu ma intereseaza si ca nu am chef de scuze... ca m-am saturat si ca trebuie sa vina neaparat... hee... la un moment dat ma intreaba daca il amenint si daca ma mai asteapta mult in fata curtii...
nu imi venea sa cred, am iesit l-am pupat... si restul a venit de la sine... si mosul nu m-a uitat anul ce a trecut :)
e atat de bine totul... nu pot sa imi imaginez viitorul apropiat fara el... e R-ul acela fara de care nu vad iubirea. am facut multe lucruri in 2 luni... m-am mutat de 3 ori, ca intr-un final sa stau singura intr-o garsoniera. singurul avantaj e ca il am pe el mai mult.
si daca pana acum 3 luni ziceam ca nu am sa mai iubesc pe nimeni cum l-am iubit pe A. , acum zic ca intotdeauna voi putea mai mult. ceea ce e bine e ca timpul se va umple... putin cate putin...
de cand el e parte din viata mea, cuvintele sunt tot mai putine... ce nevoie sa mai fie de cuvinte cand e langa mine?
joi incepe sesiunea... prima sesiune... saptamana viitoare incep munca... urmeaza ziua lu' tata, a adinei, 4luni de cand m-am despartit de fostul, 4luni de cand ne cunoastem noi, de cand ne iubim... heee... trece timpul! multe se schimba, dar eu tot continui sa imi rod unghiile... hmm... X(

2 comments:

idi said...

... eu nu mai am ce unghii sa rod.
cred ca mi-am facut autosugestie sa cred ca iubesc pe altcineva.
ce bine era anu trecut pe vremea asta..cu tine.
eh..acum iubesti pe altcineva :) Life goes on.
Stii bine ca am avut dreptate cand ti-am zis ca intotdeauna vei gasi pe cineva sa il iubesti mai mult ca pe mine.
am nevoie de tine...sa vorbesc..ca prieteni of course, nu-mi gasesc linistea unde sunt acum.
Inainte vorbeam de fiecare greseala in parte..acum..sunt de capu meu..banii mi-au luat ochii.
te .. pup :*

The Red Hair Girl said...

@idi- ehe... nu am renuntat nici acum la rosul unghiilor... stres, decizii impuse...
banii nu inseamna totul...
si a fost frumos, atata timp cat a mers :)