Saturday

in timp ce tu dormi

  • nici macar nu stiu cum sa incep... acelasi inceput idiot si stresant... ei bine, tu dormi... de fiecare data cand as vrea altcva, tu dormi... si cand ai sa citesti, ai sa imi zici k nimic din ce faci nu e bn si k nu fac decat sa te critic... nu e chiar asa...
  • in fine.. sunt prea multe kestii pe care nu le inteleg, prea multe comparatii pe care le fac si la care nu primesc un mare raspuns, decat 'nu te mai compara pentru ca esti mult mai buna'... asa sa fie? in fine.. nu asta e marea problema, ci ca totul devine normal. noroc cu certurile astea ca ma scot din stres, desi d fiecare data imi rod unghiile. ma mir ca mai am ce roade... intr-o zi va fi prea tarziu... visez la o viata plina de de toate, chiar si de cacofonii intentionate... de tot ce e murdar, de tot ce e frumos, de n contradictii, de multa muzica, de nopti nedormite, de dragoste si tot ce tine de ea... de prieteni noi, ne nopti dormite la altii, de betii si toate cele... de cuvinte prin care sa iti arunc in fata tot ce nu imi place si nu mi-a placut vreodata, sa t acuz pentru ca cineva a aparut inaintea mea in viata ta sau pentru ca ai aparut in viata altcuiva, inainte sa apari in a mea... sa t intreb n chestii de n ori si sa imi spui k ti-am mai spus-o de cateva ori, sa ma repet la nesfarsit si sa nu ma satur, sa iti povestesc despre altii si sa vad cum te afecteaza putin cate putin si sa continui sa zic... sa fac anumite kestii doar pentru a-mi demonstra ca si tie iti pasa, ca nu-ti sunt indiferenta... imi place sa ranesc, asa cum altii ma ranesc... si, da, voi intoarce multe lucruri :)
  • in rest... inclin sa cred k totul va merge bine... trebuie! e nevoie si de autosugestie.. asa pare totul mai usor, desi te amagesti... sunt egoista, e adevarat... dar asta mi-e firea. imi caut scuze pentru tot si gasesc un motiv pentru orice chestie aiurea pe care o fac.. oricum nu trebuie sa ma justific, dar asta fac cand ma simt vinovata... si, da... te-ai si trezit pana la urma... pbb pentru ca ti-ai dat seama ca si eu tin cont de lucrurile care te deranjeaza? nush... poate ca nu... ca nici macar nu-s sigura daca inca mai esti treaz... sunt bine :) asta e clar... mi-e doar dor de persoane care nu mai sunt, de ani trecuti, de clipe in care ma simteam fericita, libera... acum iar mi-am adus aminte de ceva... iar nu ai tinut cont de ceea ce am vrut eu... paote k acum amandoi ne simteam bine si n durea undeva de restul lumii, nu mai pierdeam vremea de pomana, asteptand sa se descarce 'the doors'... macar asa am sa ma simt si eu putin mai free :)
  • oricum sunt ca o carte deschisa... trebuie doar sa stii cum sa ma citesti.. sunt un fel de 'patul lui procust'... putin mai complicat, dar totusi nu atat de :) that's all folks ;)

No comments: