Wednesday

o minte ratacita



pe la 3:25 am fost trezita brusc de o durere... am incercat sa infrunt asta si sa adorm la loc. am si reusit, dar doar sa adorm. suna si telu' pe la 7 si pt ca nu ma simteam bine am ramas in pat. si am adormit la loc.
m-am trezit de data asta... si tot ce am facut a fost sa stau in pat, sa ma uit pe peretii astia mari si goi si sa imi dau seama ca nu sunt aici, ca ratacesc prin alte locuri, ca tropai prin vise... sunt ca o zi de toamna... mereu radicala... totodata calda, totodata rece, ploioasa...
daca in unele momente nici macar eu nu ma pot ajuta, atunci cine? daca in clipele in care am sute de ganduri, as izbucni si le-as impartasi pe toate, ce s-ar intampla? sunt de tot rasul... de fapt sunt de-a rasul-plansul... de ce in fiecare persoana vad un anumit gen de persoana, unul misterios, greu de inteles, si care nu e asa?
m-am apucat sa citesc iar... e adevarat ca am facut o pauza cam lunga si nu mi-a fost deloc bine.
de ce lucrurile importante din viata noastra ne parasesc prea repede? de ce suntem condamnati sa pierdem? de ce nimeni nu poate sa te ghiceasca, sa isi dea seama ce simti atunci cand nu zici nimic?
da... azi nu simt nimic, azi sunt indiferenta, azi astept sa se intample lucruri mari, pacat ca nu e nimeni in stare sa ma surprinda :) pbb, nu ar trebui sa mai astept nimic de la nimeni, oricum nu vine nimic atunci cand vrei.. ori prea tarziu ori niciodata.
si, da, sunt bine! si totusi, de ce cand am avut sansa sa zbor, nu am avut rabdare sa astepta juma d an? am crezut oare ca voi zbura langa altcineva? ei bine, n-am mai dat peste niciun parasutist :)

No comments: