Sunday

what is not



Tu... esti acel cineva pe care niciodata nu il voi cunoaste intradevar, dar pe care mi se va parea intotdeauna ca il stiu atat de bine.
Tu... reusesti sa ma vindeci de tot, de toate, tu nu lasi nimic sa din altcineva sa isi faca loc in mine.
tu... ma minti fara ca eu sa imi pot da seama, ciudata este chestia ca acum mi-am dat seama, ca mi s-a demonstrat.
m-ai calcat in picioare... da! si doare. tu nu intelegi asta! stiu ca te critic intruna, dar asta nu iti da dreptul sa imi ascunzi adevarul. vrei sa ma pierzi si asta imi e clar. nu vrei sa faci nimic perfect? chiar vrei sa ma indepartezi? chiar vrei sa te las?
de ce sa ma minti tu asa? de ce sa alegi calea asta lasa? nu cred ca am sa mai pot trece peste... ceea ce oferi tu nu se numeste iubire... e un amestec cu minciuna si promisiuni in vant...
o singura chestie mai ai de facut: sa te consideri intotdeauna vinovat pentru tot ce nu va mai fi, atata tot!

No comments: