Tuesday

let it be



vreau sa ma auzi fara sa iti spun, sa ma citesti fara sa ma scriu. tu poti sa o faci atat de bine. asculta-ma cand nu am nimic de zis, fa din nimicul din mine, o mare de necunoscut. nu ma critica, arata-mi cum sa fac mai bine.
priveste-mi trasaturile prin fumul de tigara, distinge culoarea ochilor mei, mereu schimbata. intreaba-ma ce am, dar nu astepta raspunsul. cheama-ma si asteapta sa apar. nu ma arunca pentru prima persoana care intra in viata ta si te face oarecum sa ma uiti. nu o lasa! nu e asta ce vrei tu sa faci! stiu ca nu poti la fel de bine fara mine ;) eu te intregesc, eu umplu universul tau de culoare. spune-mi ca vei avea grija de tine si ca vei incerca sa te prefaci ca e totul bine, la fel cum si eu incerc.
esti trecut, prezent, esti viitor. esti viata! esti zambet de copil. ai cel mai dulce zambet. el sigur nu va fi al altcuiva. nimeni nu te va mai cunoaste ca mine. nimeni nu va sta langa tine in timp ce ii ceri sa plece ca nu isi are rostul acolo. amintirea mea te va bantui :)
sunt peste tot! la granita dintre imaginatie si realitate, dintre prezent si trecut, un pas spre viitor. calca-ma daca vrei sa treci, dar ai grija cum o faci. paseste usor! fii o atingere placuta, un fior suav. spune-mi ca te enevez si cearta-ma ca mereu iti vorbesc de cineva. spune-mi ca vrei sa imi zici ceva, dar nu sti cum, iar eu sa iti spun te iubesc. priveste-ma uimit de fiecare data cand incerci sa imi furi un sarut si nu te las. pune-mi multe intrebari. lamureste-ma si pe mine in legatura cu tine, cu lumea ta.
nu sunt perfecta ;) you know i'm no good... uneori sunt a ta, uneori a vantului. uneori sunt a mea si nimeni nu are nevoie de mine, dar dorul nu iti va permite sa nu ma privesti, sa ma ignori si
ma simt mai bn.
n-ai cum sa nu ma iubesti, desi refuzi sa crezi asta. te iubesc la loc

No comments: