Monday

oare sfarsitul are propriul lui sfarsit?


de ce fiecare zi incepe cu maine? asta e prima fraza care mi-a venit in cap... ei bine, ma aflu intre aceiasi pereti, dar nu ascult muzica... presupun ca ceva se intampla cu mine :| hai sa imi revin :) acel dosar rosu imi bantuie zilele, si azi s-a tinut scai de mine. ce vrea el de la mine? ce vrea si EL de la mine? de ce doar eu gresesc? de ce sa cred in noi? de ce nu pot sa mai vad calea spre fericire? de ce esti atat de aproape si te indepartezi atat de repede? ajuta-ma sa pasesc,sunt doar un copil putin imbatranit! nu ma lasi sa invat singura, nici nu ma ajuti. nu-mi permiti sa ma indepartez, dar zici ca te indepartez eu. ma distrugi, ca mai apoi sa fii consolare mea. ma iubesti ca sa te iubesc la loc. imi amintesc, ca ma ajuti sa fac asta. ma amagesti ca sa nu mai cred in tine... imi faci multe, dar te iubesc. profiti de asta ca o simti si stii prea bine nu-mi merge shift-ul, dc? de la prea multe palme si pumni, cauzate de stres si nervi :) incep sa ma satur, dc? pentru ca se repeta de prea multe ori... face inca parte pentru ca inca mai exista acolo, te descos si iti descos trecutul ca tu il cosi la loc :) tot ce fac e cu gandul la tine... multe, prea multe :) si tu ma iubesti asa... oare cat ne vom mai suporta? daca ai putut sa suporti pe altcineva, atunci porti o povara prea mica :d la propriu :) sunt fericita pentru tine ca e bine sa ma iubesti si frumos :) cand va veni sfarsitul? cand altcineva mai bun va veni sau ma vei calca prea mult pe bataturi... dar cred k traim intr-un sfarsit etern :) dar oare sfarsitul are sfarsitul lui? raspunsul trebuie sa vina... se pastreaza necunoscut :)

No comments: