Sunday

poate ca...


Mi-e din ce in ce mai dificil sa incep sa scriu, nu stiu de ce... am atatea de spus, dar parca nu imi gasesc cuvintele :| raman muta in fata deciziilor tale, ma uimesti de fiecare data si de putine ori intr-un mod placut, ma ranesti si apoi imi ceri iertare...
Tu habar n-ai ce e aia iubire... mai poti sa imi spui acum ca ma iubesti tu si pentru mine? nu! iti ofer eu pana si raspunsul! stii ce mi-ar fi placut? sa simti pentru mine iubirea pe care o simt pentru tine... nu iti mai era asa de usor. Totusi, ai habar cate persoane m-au iubit si pe cate le-am dat la o parte? poate... intr-o zi... mai bine tac!
Si uite ca in cateva zile ne bate Craciunul la usa, dar mai inainte ne vor bate colindatori, uite ca sufletul nostru ar trebui sa foe plin de voie buna, de iubire...
Ascult cheers darling si... ma gandesc la... tine. E ceva ce nu imi pot explica... de ce pozele nu arata totul asa cum e? de ce in poze esti fie mai frumos, fie mai urat, in niciun caz asa cum esti tu in viata de zi cu zi? De ce pe net cunosti persoanele intr-un anumit fel si la prima intalnire iti dai seama ca lucrurile nu stau asa cum iti imaginai? De ce m-am bagat in relatia cu tine stiind ce ma va astepta? Poate pentru ca ma gandeam ca nu are sa imi pese, ca va fi din nou o "distractie"...
In ultima vreme predomina starea de melancolie... poate pentru ca vin sarbatorile, poate pentru ca nu le astept. mi-e dor... si uneori doare, vorba cantecului...
Ma streseaza pana si punctele de suspensie pe care le iubeam candva, doar pentru ca le folosesti tu atat de des, atat de mult. Stii ce simt eu acum? Eu nu stiu... poate te deranjezi sa imi faci si mie ordine in sertarul vietii, cauta iubirea acolo si seteaz-o pe categorii, cauta apoi indiferenta si explica-i ca o astept cu drag in fiecare seara, bate putin si la usa fericirii si aminteste-i ca mai sunt cateva zile pana are sa soseasca mosu'... sa treaca cu un plic si pe la mine!
Dar pana la urma cine esti tu sa ma poti ajuta cu ceva? Trebuie sa dispar pentru o clipa, bate cineva la usa... data viitoare am sa va povestesc cine/ ce a fost ;)
Numai bine! poate ca maine nu va mai suna telefonul... tau...

No comments: