Saturday

iubeste...


Azi te iubesc din nou... mai mult ca ieri si mai putin ca maine, de luni pana duminica asa cum ai spus tu. iti amintesti? heee... nu a trecut atat de mult!
Azi ma iubesc pentru ca imi sta bine in camasa asta neagra care se asorteaza tare bine cu camasa ta neagra, ma iubesc pentru ca sunt cateva persoane care ma vor in viata lor si, in plus, pentru ca tu esti gelos. Ce nu mi-a placut la ziua de azi a fost ca nu am baut cafeaua cu tine, dar a fost destul de bine si ca am baut-o cu vara-mea, bineinteles gandindu-ma la tine. te desenam in gand si nu ma opream din a-i spune ei ca nimeni nu se compara cu tine... chiar si acum esti aici, astept sa imi spui ca ai sa vii, ca intr-o ora ajungi la mine. stiu ca Mos Craciun exista! nu imi spulbera acest vis!
Si tu, tu chiar crezi ca te poti juca la nesfarsit? nu fi atat de sigur, roata se intoarce, stii prea bine asta. nu stiu daca e nevoie sa te joci cu sentimentele, e de ajuns ca viata in sine e un joc. Un alt lucru care ma intriga e ca tu ai impresia ca poti obtine totul jucand atat de prost. Nu esti un actor bun! Straduieste-te! daca nu esti in stare de lucruri marete am sa te ajut eu, cred ca ma pricep mai bine... e vorba de experienta... singura care contribuie la maturizarea noastra pe parcursul anilor.
Mai intai, trebuie sa stii sa te porti, sa ii fii prieten fetei sau femeii de langa tine, sa pari interesat de discutiile pe care le aveti, sa nu intreci masura in ceea ce priveste atingerea, sa fii sigur pe tine si sa nu o lasi sa se simta mai prejos... sa un o lasi sa isi faca ganduri care nu te vor ajuta nicidecum, trebuie sa inveti sa o iubesti, chiar si pentru atingerea unor scopuri precise.
In viata nu e de ajuns sa pari special, sa crezi ca esti special, trebuie sa mai existe anumite persoane care sa iti confirme "banuiala" sau macar anumite situatii. eee, am sa iti spun mai multe data viitoare. cert e ca nu sunt o jucarie, nici macar o papusa, sunt o rautate, asa cum multi confirma! Imi place ca ma contrazici acum, fara sa fi vrut sa dezbat cu adevarat acest... ceva...
heee... totusi, arat eu ca-mi pasa? :)

No comments: