Thursday

Pentru ca iubirea incepe cu R.

Asta e statusul meu de cateva zile, desi este statusul vietii mele de aproape 3 luni... "Pentru ca iubirea incepe cu R."... pentru ca numele noastre incep cu R. hee...
Ce mi s-a parut si mai ciudat e faptul ca multe persoane din lista mea de mess au reactionat la statusul acesta, chiar si o prietena mi-a furat statusul ca scuza ca ii place. Si mie imi place acest R. in viata mea... daca s-ar putea mi-as dori sa nu plece niciodata, sa fie mereu acolo. E ciudat, e greu si nu are sens sa imi umplu gandurile cu asta. e prea scurta viata pentru a ne concentra pe lucruri care nu sunt suficient de importante si care nu ne fac nici macar putin mai fericiti.
E bine de stiut ca ma mai iubesti, in plus, ador sa ma intrebi daca te mai iubesc... aaa si mare mi-a fost surprinderea sa imi spui ca ma iubesti, fara sa te intreb :) "tu iubesti fara sa fii intrebat?". de unde si curiozitatea mea...
Acum sunt acasa. e atat de bine, numai ca lipsesti tu din viata mea de zi cu zi. te simt atat de departe, de parca ne-ar desparti mai mult de 97 km. as vrea sa ma suni, indiferent daca e 2 noaptea sau 2 ziua, sa imi spui ca intr-o ora ajungi la mine... crezi ca Mos Craciun imi va indeplini macar 2 dorinte? crezi ca poti sa ma iubesti mai mult de Craciun? eu zic ca nu... stiu ca ai multe probleme, mult de munca, cu toate ca e perioada dinaintea Craciunului, dar oare asta iti da dreptul sa fii atat de rece? Cum poti sa imi mai spui ca sunt schimbata? ca nu mai simt la fel? as putea oare sa fiu altfel avand in vedere comportamentul tau?
hai sa trecem peste... pentru cate persoane incepe iubirea cu R. si nu cu i asa cum ar fi normal? :))

No comments: