Saturday

one day...


hee... uneori cred ca am sa ajung la capatul rabdarii. ma satur sa astept, sa cer, sa intreb, sa fac ceva, sa stiu ca am sa te vad seara, sa ma suni atunci cand poti si sa imi ceri sa fiu intelegatoare. ce e si mai ciudat e ca ma mai si certi, trebuie sa existe intotdeauna ceva care sa te deranjeze.
nu e placut deloc sa auzi cum unora nu le convin anumte lucruri la tine. nu conteaza, stiu ca mi-ai spus ca sunt putine lucruri care te deranjeaza la mine si ca partile bune le cunosc si nu mai e nevoie sa le aud, dar prea bine ca e. :) in plus, tie iti e mai simplu, mereu iti soptesc ca mi-e dor de tine, ca te iubesc si ca imi esti drag.
azi ma simt bine, sunt acasa, ascult muzica, beau un ceai, ma gandesc la tine si sunt sigura ca tu nu faci acelasi lucru, dar nu ma mai deranjeaza, m-am obisnuit si cu asta. exact cum mi-ai zis tu azi cand te-am intrebat de ce vrei sa ma mai vezi daca nu ti-e dor de mine... :" poate ca m-am obisnuit cu tine!"... eee ai primit un raspuns pe masura, orice invat are si dezvat! sa fie ceva si modul in care mi-ai inchis telefonul? ti-am mai spus eu tie, iubitule, nu e de ajuns sa arati unele lucruri, trebuie sa le mai si spui din cand in cand, nu te-am invatat pe de rost, nu stiu ce episod joci azi! ai grija doar ca intr-o zi sa nu se inverseze rolurile!
eee.... hai sa trecem peste! am mers la cluj, am plecat joi seara si m-am intors azi. imi place zorki, pt toti cei care au mers in zorki! nu imi mai venea sa plec, as fi petrecut zile intregi acolo, rasfoind o revista, in timp ce imi beam ceaiul si ma uitam la tipul de la bar. he! daca nu as fi fost atat de tampita nu l-as fi intrebat unde gasesc un magazin de piercing-uri! poate ca ar fi trebuit sa il intreb si la cat termina programul... data viitoare!
nu-mi ramane decat sa ma gandesc mai mult la mine si sa fac in asa fel incat sa nu imi lipseasca nimic, fericirea doar se piteste dupa colt... e prea frig sa ies afara! maine poate va rasari soarele.

No comments: