Thursday

cum as putea sa nu te iubesc?

te iubesc, bazdaganie! ce frumos a fost azi... 2 ore impreuna, dar m-am simtit iubita. ma simt implinita! are sa imi fie dor de tine, de tristetea ce o aveai imprimata pe fata si de zambetul ce mi-l daruiai ca raspuns la zambetul meu. stiu ca nu ne vom vedea doar 2-3 zile, dar vreau sa te stiu mereu in preajma mea, oricum imi umpli gandurile si asa esti mereu cu mine.
stii ce e ciudat? ca ma intrebai daca te iubesc tocmai in momentele in care as fi vrut sa iti spun. hee :) si faptul ca mi-ai confirmat ca ma iubesti a insemnat mult pt mine, chiar daca tu ai zis ca nu e nevoie de cuvinte pt ca stiu, dar suna atat de bine din gura ta.
raman fara cuvinte, dar ce rost mai au cuvintele cand tu stai in dreapta mea si ma tii de mana? ce rost mai au cuvintele cand privirile spun totul?
uneori merita sa te astept si o zi pt cateva ore de fericire. hai ca ne auzim maine! sa fii cuminte! :*
bem o cafea duminica seara, in timp ce te voi fuma dintr-o tigara!

No comments: