Wednesday

so... need your love, so... fuck you all


ma simt ciudat, de parca ceea ce fac e gresit, de parca fericirea mea trebuie sa fie mereu impartita cu cineva sau de parca ar trebui sa dau socoteala cuiva pt ca ma simt bine... nu, nu fac nimic gresit, imi sopteste o anumita voce, poate cea a constiintei. daca pun in balanta totul, care dintre noi greseste mai mult, iubitule? viata caruia dintre noi depinde de cineva? eu depind mereu de tine... eu mereu trebuie sa astept, sa fiu intelegatoare, sa zambesc, sa reprezint pentru tine relaxarea.
stii ce ma intreb, totusi? cat am sa mai pot sa astept? astept sa vii, astept sa ma suni, astept sa iti faci timp, sa urc un loc mai sus in viata ta... sa imi spui ca ma iubesti atunci cand te intreb... sa imi spui ca te mai gandesti, ca azi nu ma iubesti pt ca esti obosit si trebuie sa fii lucid ca sa imi poti da un raspuns.... sa ma strangi intr-un final in brate si sa imi soptesti: "stii ca te iubesc!". si apoi sa radem... si eu te iubesc, o stii prea bine...
mi-au inghetat picioarele si sute de ganduri imi rascolesc mintea... ce are sa fie? oare sfarsitul e aproape? oare inceputul e la un pas de maine? ma bucura gandul ca cineva drag mie va intra in cateva minute pe usa asta... un prieten adevarat, un om de nadejde fata asta. sincer, e persoana care pt mine reprezinta o familie... in rest, mai simt cat se poate de singura... as pierde zilele dormind, desi prefer de o mie de ori sa le petrec cu tine... numai ca timpul nu ne permite... banii se castiga greu, nu?
hee... cred ca exista un Dumnezeu care se gandeste cu siguranta la mine mai mult decat ma gandesc eu la El. Multumesc, Doamne, ca imi dai zile bune si imi lasi zambetul pe buze!
ma gandesc la ziua de ieri... he... ce-am mai ras, dar tot tu erai in gandul meu, mereu acolo, mereu prezent cu aceeasi intrebare: "cand ma suni?". eee... si mai e si faptul ca nu pot crede ca tu m-ai uitat. mi se pare oarecum imposibil, nici macar nu vreau sa concep asta. ce daca exista o ea, ce daca e unde eram eu? he... nimic nu e de neinlocuit. ti-am spus eu, dragule, ca are sa treaca repede iubirea, ca ai sa ma uiti. ce ma mai contraziceai! imi place cand am dreptate, tot ce sper e sa nu am dreptate si in ceea ce priveste faptul ca ai ramas acelasi, care prefera sa minta, in loc sa prezinte un adevar care ar rani mai putin.
si, in ceea ce te priveste pe tine, nu am nicio indoiala ca ai cate putin din fiecare, ca intrunesti toate calitatile unui barbat perfect. heee... tu ma relaxezi, asa cum eu relaxez pe altcineva, tu ma faci sa rad, ma lasi sa fiu eu. mersi ca mi-ai iesit in cale!

3 comments:

idi said...

Draga mea fosta iubita.
Nu mi-ai zis nimic, am invatat de la cei mai buni sa am grija pe cine iubesc si totodata sa am grija ce spun inainte vorbesc.
Draga mea fosta iubita, te-am uitat tocmai pentru ca nu ma cunosti, te-am uitat tocmai pentru ca nici-unu din noi nu mai eram...hmm..fericiti.
A fost o iubire corpta..si o fi fost vina mea.
Dar acum, tot raul spre bine.
Sunt in sfarsit fericit !
Sunt asa cum sunt eu..fara minciuni, fara opozitii.
Am invatat din greselile tale rux, tine minte asta.
Fericire la amandoi din partea mea.
take care !

idi said...

corupta*

Anonymous said...

Cineblog.info te invita la concurs.Scrie despre un film care te-a marcat, si poti castiga unul din filmele puse in joc.Pentru mai multe detalii:http://www.cineblog.info/concurs-cineblog-filme-care-nu-se-uita/
Multa bafta