Sunday

Cu mainile incrucisate


Mi-e dor de mare! de vara, de soare, pantaloni scurti, terase, plecari din cluburi la 7 dimineata. ehe! ce amintiri!
asta e unul din motivele pentru care astept vara, mai ales ca o voi petrece cu domnul A. .
Aseara am fost in Alter Ego. A fost ziua lui, am baut, am fumat, am privit gagici dansatoare, mai mult curve decat dansatoare. L-am vazut pe el, mai fidel decat ar putea sa fie un om... ea dansa provocator langa el, in timp ce el statea pe scaun cu mainile incrucisate. ii faceam semne cum ca ar fi ok sa schiteze un semn. nimic!
omul meu s-a ridicat, a luat-o de mana si a inceput sa danseze rap :))
he he, mai aiurea e ca gagica incerca sa faca aceiasi pasi ca el, dar nu i-a iesit nimic.
l-am pupat si mi-am zis: "Asta e baiatul meu."
Si, da, sunt mandra de el si il iubesc! Cum sa nu il iubesti cand e un scump, cu ochi albastri si gropita in partea dreapta? hm?

Doar zambesc!

hai sa asteptam vara in ritm de punk, rock, ska, balade, cantece de munte si cu iubire in suflet!


te iubesc, gogoshel!

6 comments:

Di said...

Ce frumos :P e bine de stiut ca mai sunt si baieti asa :) mai ales cand iubirea e tot ce conteaza :) Si eu abia astept sa vina vara!

The Red Hair Girl said...

he he!
da si e asa de bine!

Septimia said...

iubire albastra

The Red Hair Girl said...

albastra?!

Bastet said...

aveam si eu o vreme cand visam in fiecare noapte ca ma voi intoarce la mare... :-< acum imi doresc asta din ce in ce mai tare, am renuntat la vise si m-am pus pe "adunat la ciorap"

The Red Hair Girl said...

Asta trebuie sa fac si eu, dar mai dureaza putin pana sa pot face asta. Sper doar sa nu treaca vara pana o sa reusesc eu :)