Wednesday

obisnuit

Stateam pe facebook, stateam e cam mult spus... am intrat sa caut nush ce mondenitati ;) si am dat peste un om intitulat "Nopti de vama". Are niste poze de te apuca dorul de mare si de vama si mai mult, mai ales daca te leaga niste sentimente de ea.
Mi s-a facut iar dor de vara... si mereu fac la fel... cand e iarna plang vara pana vin, apoi ma plang de cald... si cand e vara spre toamna imi doresc sa vina iarna si sa ninga.
E cam greu si cu mine.
Si spuneam de tipul asta care a scris "Nopti de vama", ba nu... am uitat sa specific si asta... mi se pare ceva frumos si oarecum spectaculos sa scrii o carte, sa pictezi un tablou, sa ai un talent... eu nu cred ca am vreunul. :))
Si da, tot sunt geloasa pe ea ca putea sa picteze, chiar daca nu ti-am spus. Ma bucur macar ca te acompaniez la karaoke :)
Stiu ca esti nervos ca ia bataie Dinamo, dar ce sa faci? Tot niste caini raman !:D Poate te controlezi totusi si nu iti pica piticii pe mine. Imi doresc sa imi gasesc ceva de munca si sa avem bani si sa plecam in delta macar o saptamana, chiar si amandoi.

Te iubesc, Alexutz!

No comments: