Saturday

Sentiment bizar


Iar am revenit la starile ciudate, sa fii de vina tu sau sa fiu eu sau locul asta? cred ca eu...
sute de ganduri, dorinte la fiecare colt, ispite peste tot... cuvinte putine, melodii in cap, corzi rupte, vocea aceea, umorul lui, sarutul tau... jocul de cuvinte... o cafea in gand, o minte bolnava, minute de asteptari, zile goale... zambet sters, fericire ascunsa, zgomot de taste, optimism disparut, vise pierdute, motoare multe...
Am descoperit de ceva timp si o poezie frumoasa, de fapt ultima strofa e superba :X : Nu-mi vezi sufletul cum iese
In haotice cuvinte,
Au innebunit salcamii

Si tu vrei sa fiu cuminte?
Ce imi doresc? exista ce imi doresc eu? nu as vrea decat un moment de libertate, o chitara, o bere si o tigara.. si imi doresc sa nu mai astept... niciun moment si nimic de la nimeni, sa pot sa am, sa nu trebuiasca sa dau un beep pt a fi sunata, sa primesc un mesaj fara sa fie raspuns al unui alt mesaj, poate ca inca mai tanjesc la o vara ca cea de acum doi ani, plina de amagiri, sperante rupte in mii si mii de bucatele, poate ca as vrea o zi perfecta, poate ca nu am rabdare si nu imi place sa fiu amanata, poate ca nu imi place cand ma certi, dar tu totusi o faci, poate ca mi-ar placea mai mult sa ierti... poate ca mi-ar placea sa te fumez, sa te tin intre degete si sa ma joc cu tine, sa imi spui ca nu iti mai place dar tot sa o fac, poate ca mi-ar placea sa vii si la sfarsitul lumii dupa mine, sa ma trezesc cu tine la colt de strada, poate ca...
Si totusi... iubirea asta... tu poti sa ma faci sa zambesc :)

6 comments:

Claudiu Negreu said...

frumos, e bine sa ai dorinte:D
pup:*

The Red Hair Girl said...

da... numai sa nu ramana doar in stadiul de dorinte... degeaba gandurile, daca nu duc si la actiune, vorba cuiva :)

Claudiu Negreu said...

pai duti-le la actiune

sylvia said...

hey,cam rar postezi!oricum,imi place la nebunie cum scrii.nu mai am putere sa-ti scriu altceva k maine ma trezesc la 6.dar...scrie mai des,esti fffff talentata!!!!!

The Red Hair Girl said...

nu prea imi merge netul, am probleme cu anumite pagini... si... poate d-asta... timp pot spune ca am, ce scrie, am, deci... sa dam vina pe net :* mersi!

Liz said...

imi placi asa trista... de toamna... imi place strofa deasemenea...