Friday

I'm a bitch, I'm a lier


Uite-ma tot aici, in locul in care atatea persoane au ajuns si in care altele nu vor ajunge. Iata-ma tot aici, asteptand pe cineva sa imi aduca o cafea dulce si tare, pe cineva care sa ma certe ca fumez o tigara. Si totusi sunt singura... da, sunt singura, dar plina de sperante, de ganduri pozitive, de sentimente noi.

E ciudat ceea ce simt si nu pot descrie, clar e ca as sta toata ziua degeaba si as astepta un telefon, care oricum nu va veni... Aaa, ai reusit sa ma uimesti, ai putut face lucrul acela, sa vii pana aici doar pentru mine. Totusi ce motiv sa fi avut? Sa fie vorba de un dor nebun sau doar de nebunie? Nu mai conteaza, conteaza ca ai indeplinit niste dorinte din pagina anterioara a vietii mele. Si stii ce imi mai place? Ca faci lucruri fara sa iti cer, nu e nevoie sa te rog ceva, te alinti, devii serios, enervezi pe toata lumea si la sfarsit zambesti :)

Daca ma gandesc acum la un alt capitol si il ravasesc putin, imi dau seama ca e greu sa te dezobisnuiesti... chiar daca e vorba de 8 luni sau de ani... e greu... mai ales ca iubesti, cum sa renunti asa, dintr-o data? Incep sa realizez ca m-am plictisit, ca astept sa vina seara si sa ies in club cu fetele ( un club de rockeri, nu altcva de fite) :) sa bem ceva, sa fumam pana ne sar capacele, sa uitam de toate :)

Am sa ma duc sa imi fac singura o cafea si am sa ies afara sa fumez o tigara si sa savurez dimineata ramasa :)

10 comments:

Claudiu Negreu said...

dar dc esti "a bitch, a lier"?

Liz said...

claudiu, ti-am mai promis eu ceva batai pentru intrebarile tale... pentru ca-i "a sinner, a sant si mai ales a lover"...pentru ca iubeste si vrea libertate... pentru ca multumeste si totusi s-a saturat... pentru ca a scris de ce...

Claudiu Negreu said...

pai sunt un copil...si vreau sa stiu de ce? de ce ? de ce?

The Red Hair Girl said...

:) ce imi place ca liz imi gaseste motive pentru tot
thx, Liz!
i'm a bitch- pentru ca ( mi s-a zis) sunt materialista
a lier- pentru ca fac ce fac si altii, ma minti am sa ti-o intorc... si inca un argument pentru bitch- pentru ca iubesc si pot sa iubesc mereu si pot sa iubesc p oricine si ca lista nu se va incheia niciodata :)

Liz said...

cu mare placere oricand... imi place sa cred ca te inteleg cateodata si-mi place cum gandesti/simti/scrii

The Red Hair Girl said...

multumesc, puiule :*
sper sa ma intelegi si de acum incolo... cred ca se va schimba cursul vietii mele... il voi face mai lin

Claudiu Negreu said...

dar de mn nu ziceti nimic?

Claudiu Negreu said...

si cine e puiu?

The Red Hair Girl said...

puiu' e Liz :P
tu nu, ca nu intelegi multe :))
iei totul ca atare, limba romana are multe intelesuri :)
descopera :)

ClaudelGFX said...

si de cand e rau sa fii Queen B ?:)