Tuesday

Si daca...


Ce se intampla atunci cand nu sti ce simti, atunci cand ceea ce traiesti nu iti mai trezeste nicio senzatie, cand ti-e sufletul gol, dar mintea plina?
Ce se intampla cand eu sunt aici si tu nu esti cu mine? Ce s-ar intampla daca azi as hotari sa nu te mai iubesc?
Ce e atunci cand ma gandesc la tine inainte sa adorm, dar cu toate astea nu te pot visa nicicand? Ce se intampla atunci cand am atatea de spus, dar nu imi gasesc cuvintele potrivite? Par sa fie prizonierele propriei mele guri, par sa fie legate de fundul sufletului si sa nu poata iesi de acolo... si le rog, le implor sa ma ajute sa imi golesc mintea, sa-mi elibereze sufletul. Si pe tine... cum imi dau eu seama ca ma iubesti tu, cand nici macar nu iti mai imparti timpul cu mine? Stai putin... mintea mea o ia razna... Dar cum imi dau seama daca o ia razna? Poate mintea mea sa o ia razna? Mai bine zis ca imi joaca feste... Incep sa rad fara niciun motiv, ca ma apoi sa ma gandesc la tine, sa imi dau seama ca nu m-ai cautat prea mult azi... dar nu-i nimic, cineva, inaintea ta facea tot la fel, actiona in acelasi mod... totusi... te poti preface ca nu exist?
Iti garantez ceva, ca oricat de tare ti-ai dori sa ma uiti, nu o sa poti face asta prea curand... exact cum spuneai si tu, am eu ceva special care te face sa te gandesti la mine, care nu te mai lasa sa raspunzi la alte mesaje... si tu... tu ai ramas asa cum te cunosteam, acelasi zambet frumos, acelasi chip inocent, aceleasi ganduri si atatea amintiri care ne leaga...
Si eu.. cum ramane cu mine? Se afla cumva rezolvarea tuturor problemelor mele intr-un plic? O voi gasi maine in cutia postala? Sau in tine sta rezolvarea a ceea ce caut eu? Ai putea sa ma inunzi cu iubire? Ai putea sa ma simt asa cum spui ca sunt: frumoasa si speciala? Ai putea sa iti petreci mai mult timp cu mine?
Ai grija, data viitoare nu voi mai cere nimic... voi inapoia tot!

Adu-ti aminte de mine, asa cum fac si eu zilnic si spune-mi ca ma iubesti, chiar daca nu esti sigur de lucrul acesta! Sopteste-mi ca noaptea a fost cea care m-a rapit de langa tine si ca a durat prea mult... Trezeste-ma de dimineata cu un sarut, aprinde-ti o tigara si adu-mi o cafea... cu lapte...
Pana atunci... mai lasa-ma sa visez, sa imi doresc!

5 comments:

Claudiu Negreu said...

iubire e peste tot... lasa s-o vina la tine... "profita" de fiecare iubire! numai bine:*

The Red Hair Girl said...

he he... profit... iubire exista si acolo unde te indoiesti cel mai tare :) ;)

sylvia said...

io vreau sa te impaci cu idi :)

The Red Hair Girl said...

@ sylvia: putem oare sa facem ce vor ceilalti sau sa simtim intr-un fel in care isi doreste cineva? cunoaste cineva toate minciunile peste care a trebuit sa trec?

Anonymous said...

Continua sa-ti verifici cutiuta postala. Intr-o buna zi vei gasi ceva frumos acolo. :)